Australische band Planetshakers wil de wereld wakker schudden

Op zondag 5 oktober was de band Planetshakers in de City Life Church in Den Haag. Deze formatie uit Australië reist heel de wereld rond en heeft meerdere albums uitgebracht. De muziek van Planetshakers kenmerkt zich door energie en passie voor God, maar ook door de aanstekelijke melodieën en krachtige teksten. Het concert werd georganiseerd door City Life Church Den Haag en werd bezocht door bijna 1000 bezoekers.

Opvallend veel jongeren waren op het concert afgekomen. De nummers van Planetshakers blijken niet onbekend… er werd met enthousiasme meegezongen. De band komt voort uit de Planetshakers Church in Australië; een jonge en levendige kerk met een verlangen om de wereld te zien veranderen door een relatie met God. Muziek en aanbidding zijn daar een groot onderdeel van. De muziek van Planetshakers kenmerkt zich door energie en passie voor God, maar ook door de aanstekelijke melodieën en krachtige intieme teksten. Het concert in Den Haag was dan ook meer dan alleen muziek; het werd een feest met oprechte aanbidding!

Oproep van Planetshakers tijdens het concert:

‘We voldoen niet aan de eisen die God aan ons stelt. Door onze zonden zijn we ver afgedwaald van Hem. Niemand van ons is perfect. Onze relatie met God is verbroken. En dat betekent dat we een Redder nodig hebben om het verbroken contact met God weer te herstellen. En de naam van die Redder is: Jezus Christus.’

‘Vanavond wil ik je vertellen dat je die Redder kunt uitnodigen in je leven. Misschien heb je wel van Hem gehoord, ken je Hem van horen zeggen. Maar vanavond mag je een nieuwe relatie met Hem starten. Je kunt dat een eenvoudig doen door tot God te bidden, gewoon hier tijdens dit concert. Misschien had je dit niet verwacht toen je hier binnenstapte. Maar wij geloven dat God deze avond wil gebruiken om jou te bereiken omdat Hij zoveel van je houdt. En Hij heeft een plan met je leven.’

‘De Bijbel zegt dat God jouw heeft gemaakt in je moeders lichaam. Hij weet echt alles over je, en Hij heeft jou uitgekozen. Misschien leef je de ene dag wel een beetje met God terwijl je de volgende dag weer ver van Hem weg bent. Je kunt vanavond een moedig besluit nemen en je leven helemaal aan God geven. Beleid Hem je zonden, vraag vergeving en geloof dat Jezus ook voor jou is gestorven aan het kruis. Als je dat doet, komt Hij in je leven en maak je een nieuwe start. Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat hij of zij spijt heeft gekregen van de beslissing om je leven aan Hem te geven.’

Redactie christelijknieuws
Foto’s: © Toff Fotografie voor christelijknieuws.nl
05-10-2014
Web: www.planetshakers.com

Christelijk Nieuws
ChristelijkNieuws.nl maakt gebruik van cookies