Bijzondere campagne Vuurbaak rond nieuwe boeken

Uitgeverij Vuurbaak is een nieuwe campagne gestart waarmee de recente uitgaven onder de aandacht worden gebracht. Met aansprekende, persoonlijke advertenties in het Nederlands Dagblad weet de christelijke uitgever op een bijzondere manier aandacht te vragen voor haar nieuwe boeken.

Op de foto uitgever Peter van Dijk over het nieuwe boek Nineve: ‘Supertrots, dat mag je best weten… want in Nineve komt alles samen waar ik van houd: roman, muziek en film. En de uitvoering is nog mooier dan ik had durven dromen. Natuurlijk hoop ik dat je er net zo van gaat genieten als ik.’

Vuurbaak is een uitgeverij met een lange geschiedenis. Al vanaf 1965 geeft Vuurbaak boeken uit in verschillende rubrieken: populaire theologie, Bijbelstudie, jeugdboeken en fictie. Sommige boeken zijn uitgegroeid tot ware klassiekers: Snuf de Hond bijvoorbeeld, maar ook Mijn eerste bijbel, Morgen doe ik het beter of Het Woord vooraf.

Tot Vuurbaak behoren ook de uitgeverijen Plateau (1998) en Brandaan (2008). Plateau werkt veel samen met mediapartners, waaruit o.a. uitgaven als Het Familiediner, Elke dag… Dichter bij de dag, de filmedities van Snuf en De Hel van ’63 voortkwamen.

Uitgeverij Brandaan focust op werken die het verschil maken in een boekenkast, zoals Het lam en Zeg dat je bij hen hoort. De boeken van Brandaan zijn te vinden op www.uitgeverijbrandaan.nl.

Alle boeken bij Vuurbaak zijn gericht op de opbouw van de lezer die gelooft of geloven wil in de levende God. Het fundament van de uitgeverij ligt in het evangelie van Jezus Christus.

31-03-2011
Media
https://www.vuurbaak.nl/aanraders

Christelijk Nieuws
ChristelijkNieuws.nl maakt gebruik van cookies